loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon(اکانت 2) بازدید : 4922 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (9)

دانلود استیم چنجری که بیشتر کانتر باز ها باهاش آشنایی دارن!

استیم چنجر برای آنبن از سرور ها استفاده میشه  .   .

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1398/04/11 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

سلام . میخواستم بپرسم آیا میشه استیم آیدی دلخواه ساخت ؟ چون این استیم چنجرا فقط شماره استیم های پیش فرض رو میدن که همه دسترسی دارن بهشون

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1397/04/14 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

من اینو دانلود کردم ریختم تو پوشه binولی عمل نمیکنه
پاسخ : از استیم چنجر حرفه ای استفاده کنید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1396/10/09 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

بازیم نمیاددددددد چیکار کنم اینو ریختم خراب شد
پاسخ : این استیم چنجر برای ویندوز xp نیست الان باید یا از بکاپتون استفاده کنید و یا دوباره بازیو نصب کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/03/29 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

برای بکاپ همه چی رو باید کپی کنم ؟ اگر کانترم خراب شد باید همه چی رو حذف کنم و اونا رو کپی کنم ؟ لطفا رانمایی کنید درباره بکاپ
پاسخ : چیزایی که میخوای عوض کنید رو بکاپ بگیرید مثل پوشه های مربوط به اسکین و پوشه bin برای ریختن استیم چنجر و .. برای این ک خیالتون راحت بشه از همش یه کپی داشته باشید

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/03/26 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

من همون جوری که گفتید ریختم انتی ویروسمم غیر فعال کردم وقتی میریزم اونارو با همون حجم میبینم و پاکم نمیشن استیممو عوض میکنم میرم تو کانتر از کانتر میپره بیرون ارور میده چیکار کنم ؟ ویندوزمم xp نیست میشه الان کانترمو درست کنم ؟ چیکار کنم ؟ لطفا زود جواب بدید.شکلک
پاسخ : اگه از کانتر بکاپ دارید از اون استفاده نید و اگه ندارید مجبورید از اول نصب کنید
اگر ارور میده شاید گزینه ی جایگزینی رو هنگام انتقال نمیزنید و فقط کپی میکنید

این نظر توسط ali در تاریخ 1396/03/11 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

ایول عالی بود میگم سایت ای پی نداره؟

این نظر توسط rezan90 در تاریخ 1395/11/30 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم خیلی خیلی خیلی ممنون
پاسخ : خواهش میکنمشکلک

این نظر توسط hhhhhhh در تاریخ 1395/05/25 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

اینو دانلود کردم وثتی ریختم داخل پوشه bin دیگه کانترم بالا نمیاد
پاسخ : این استیم چنجر برای ویندوز Xp کار نمیده
یا ویندوز شما xp هست
یا اگه نیست اشتباه ریختیدش که خراب شده

این نظر توسط abolfazl.n در تاریخ 1395/04/10 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

با این برنامه دیگه بازیم اجرا نمیشه .
چیکار کنم ؟
پاسخ : اگر ویندوز شما xp هست باید از یه برنامه دیگه به اسم steam id tools استفاده کنید
این استیم چنجر بر روی ویندوز xp جواب نمیده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11844
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 308
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 4,102
  • بازدید ماه : 18,958
  • بازدید سال : 101,841
  • بازدید کلی : 2,144,069
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon