loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon(اکانت 2) بازدید : 4150 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (26)

دانلود چیت بسیار خوب Ikaros با AutoWall بسیار قدرتمند

همراه با ویدئو

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Defalt در تاریخ 1399/02/11 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

تنظیماتتون ددکت میشه ولی بعد ۳ دقیقه حدودا یشنهاد نمیکنم

این نظر توسط parsa در تاریخ 1398/11/11 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

باکدوم دکمه مثل ویدیو تند میدوه؟

این نظر توسط امیر در تاریخ 1397/01/09 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

سلام این چیت واسه من ارور میده میتونید کمکم کنید؟
پاسخ : سلام عزیز این چیت نیازمند netframework هستش اونو نصب کنید و مجدد تلاش کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/12/26 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

سلام یعنی من همینطوری سی اف جی این چیت رو بریزم تو پوشه سی اف جی کانترم سی اف جیش فعال میشه یا باید کار دیگه هم انجام بدم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : پوشه ikaros که داخلش سی اف جی هست رو بقله چیت بذارید باشه نیازی نیست تو مصیر کانتر بریزید

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/12/22 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا اگه امکانش هست سی اف جی این چیت رو بزاری
من این چیت رو که زدم همه پشمام با هم ریختشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
لطفا سی اف جی بزارید ممنون
پاسخ : سلام سی اف جیش بقله همون فایله تو پوشه ikaros

این نظر توسط milad در تاریخ 1396/11/08 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

داداش من قوی ترین تنظیم این چیت رو پیدا کردم اگه خواستین به آیدی miladgzg@ بیاید

این نظر توسط cssprogramin در تاریخ 1396/11/05 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

ایول عالیه بوس بوس
پاسخ : موفق باشی..بیشتر به ما سر بزنید

این نظر توسط asal در تاریخ 1396/09/03 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

slm

این نظر توسط ‫مهدی جعفری‬‎ در تاریخ 1396/08/13 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام من چیتو باز میکنم میرم تو کانتر هیچی نشون نمیده insertمیزنم اصلا تنظیماتش نمیاد خیلی از چیتام نمیشه چیکار کنم برنامه هم دارم لطفاجواب بدیدnetframework
پاسخ : نمیدونم عزیز سایر برنامه های مورده نیاز برای اجرای بازی هارو نصب کن امیدوارم درست بشه

این نظر توسط mehrdad در تاریخ 1396/07/15 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پسر این چیت دهن همرو سرویس مسکنه ایول خدایی ممنونم چند نفر چیت زده بودن شاخ شدن شاخشونو شکوندم و من واقعا نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم
ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلیم راحت ران میشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بیشتر سر بزنید ممنونم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 11844
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 308
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 4,144
  • بازدید ماه : 19,000
  • بازدید سال : 101,883
  • بازدید کلی : 2,144,111
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon