loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon(اکانت 2) بازدید : 6311 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (49)

آموزش مبتدی تا حرفه ایه کانفیگ و راه اندازی سرور کانتر سورس

در حال به روز رسانی = *هر روز مطالب جدیدی اضافه میشود*

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1399/02/09 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک سرور lan ساختم و خودومو ادمین کردم منوی storeرو گذاشتم پلاگین هوک وگرپ روهم گذاشتم و دو مشکل دارم یکی اینکه وقتی میخوام برای هوک دکمه تععین کنم میگه دکمه نا معتبره و مشکل دومم اینه که منوی ادمینی فقط 5تا سرفصل داره ولی خب باید 7 تا داشته باشه
خیلی ممنون نیشم هرچه زود تر پاسخ منو بدید

این نظر توسط ali در تاریخ 1398/12/06 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

vps رو از کجا تهیه کنم

این نظر توسط jvd در تاریخ 1398/08/01 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام کانفینگ PUBLC_M_DM_GG میفروشم با ایدی @Caspian_CpN درتماس باشید اگر تمایل دارید با قیمتی کاملا مناسب در صورت نیاز با ایدی در ارتباط باشید به همراه چند فست دانلود

این نظر توسط محمد در تاریخ 1398/06/17 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز خسته نباشيد قرض از مزاحمت راستش ميخواستم بهتون يه پيشنهاد بدم شما اگر تو سايتي که من بهتون پيشنهاد ميکنم عضو بشيد کلي ازش از طريق پاپ آپ کسب در آمد ميکنيد پرداختي صدرصدي داره لطفا با اين آدرس عضو شيد لطفا آدرس و بدون حذف کلمه اي وارد مرورگر کنيد

https://popfa.ir/ref:660 صدرصد بخاطر اين سايت که بهت معرفي کردم يه

روزي دعام ميکني!

این نظر توسط yaser در تاریخ 1397/05/23 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین
یه سوال دارم ی سرور باز کردم من سرور رو ار srcds که باز میکنم راهی نیس که سرور همیشه باز باشه؟ ینی مث بعضی از سرور ها همیشه سرور ان باشه دیگ من سرور رو ببندم بقیه بتونن بازی کنن ممنون از سایت خوبتون لطفا زودتر ج بدینشکلک
پاسخ : سلام سلامت باشید
شما باید یک vps تحیه کنید و بر روی vps سرور رو اجرا کنید و از وی پی اس خارج بشید

این نظر توسط milad در تاریخ 1396/11/10 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش ببخشید من وقتی خودمو ادمین کردم وقتی تو کنسول مینویسم +hook به جای این که هوک فعال بشه خود به خود هوک میزنه به جایی که ماوس نشون میده و تا وقتی -hook نزنم همین طوری گیر میکنه تو رو خدا بگو چی کار کنم ممنون
پاسخ : با سلام پلاگین هوک رو عوض کنید

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1396/08/26 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین من فایروال رو تنظیم کردم ولی بازم توی اون سایته این ارور رو میده باید چیکار کنم؟وی پی اس هم اینترنته
[Fri Nov 17 16:42:22 2017]: Verifying

[Fri Nov 17 16:42:24 2017]: No INFO
[Fri Nov 17 16:42:24 2017]: Could not request server information
پاسخ : تو این موارد باید این موردو به شرکته وی پی اس بگید تا اگه محدودیتی گذاشته براتون درستش کنه

این نظر توسط Ali در تاریخ 1396/04/17 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

سلام. اگر کسی مشکلی برای سرور داره همبنجا بکه تا حل کنم

این نظر توسط jjjj در تاریخ 1396/03/01 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من تو وی پی اس ران کردم و پرت و ایپی سرورو نوشت ولی اصلا نمیاد ک کانکت بشم ب سرور
پاسخ : مشکل از دسترسی firewall وی پی اس هست یه قسمتاییش باید خاموش بشه تا این اچازرو بده

این نظر توسط jjjj در تاریخ 1396/02/30 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من هر کاری میکنم نمیتونم عکس بزار
پاسخ : شاید عکسی که انتخاب کردید رو سرور نمیتونه شناسایی کنه و یا راه رو اشتباه میرید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 11844
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 308
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 4,112
  • بازدید ماه : 18,968
  • بازدید سال : 101,851
  • بازدید کلی : 2,144,079
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon