loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon(اکانت 2) بازدید : 7582 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (21)

آموزش آنبن نان استیم و پرمننت بن در کانتر سورس

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط askan در تاریخ 1398/05/26 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

ایول داداش عالی واقعن باید دست زددمت گرم

این نظر توسط saffs در تاریخ 1398/04/09 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

سلام . میشه خواهششا بگید چجوری میتونم شماره و عدد های استیم آیدی کانترم رو به عدد های دل خواه خودم تغییر بدم چون نمیخوام استیم آیدیم اون عدد ها و شماره های پیش فرضی که تو استیم چنجر ها هست باشه چون بقیه هم اگه همون استیم چنجر رو دانلود کنن میتونن با شماره استیمی که من انتخاب کردن بیان بازی کنن ....؟؟؟؟

این نظر توسط ir در تاریخ 1397/07/04 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام در چت روم های دوتا دو بن شدم و نمیتونم چت کنم کاری هم نکردم به نظر شما باید چیکار کنم
پاسخ : سلام عزیز فعالش کردیم زیاد استقبال نشد بستیمش

این نظر توسط reza alizadeh در تاریخ 1397/05/10 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت عالیتون واقعا عالی بود اما



: همه مراحلو انجام دادم اما میرم سرور قبل می نوشت you are banned from this server اما الان فقط نقطه میزاره یه دونه نوشته . : discinnect
چی کار کنم الان؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام لطفا این کد رو درون کنسول وارد کنید و دوباره امتحان کنید
cl_downloadfilter all

این نظر توسط yasin در تاریخ 1397/05/06 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

ببخشید اگه کسی مثله من مودم نداشته باشه و با نت گوشی بره باید چیکار کنه؟
پاسخ : تفاوتی نمیکنه شما روش هارو دنبال کنید

این نظر توسط امیر در تاریخ 1397/03/30 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من نت دیتا (گوشیمو وصل میکنم به کامپیوتر نت سیم کارت)چکار کنم؟
پاسخ : تفاوتی نمیکنه روش هارو دنبال کنید تا آنبن بشید

این نظر توسط یه نفر در تاریخ 1397/01/28 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون بابت راهنمایی ات اما نرم افزار Lantern - مشکل داره و مشکلشم اینه که wide system proxy نیست یا اگر هست لا اقل رو ویندوز 7 خوب عمل نمیکنه چون آی پی browse رو تغییر میده اما ip که سرور کانتر سورس منو با اون میشناسه ip اصلیم هست نه ip که Lantern میده !
درواقع مشکلش IP Leack هستش.
این روشا فایده نداره دیگه حاجی
یه پست بذار که سایتت واقعا خاص بشه مثلا در مورد \"Anti Range Ban\"
ممنون
بازم سر میزنم
منتظرم
بوسسس.

این نظر توسط mani در تاریخ 1396/11/24 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

من همه ی این کارهارو انجام دادم ولی از بن هستم
راهی نیست که امتحان نکرده باشم
کمکم کنید
پاسخ : عزیز تو تلگرام با ما در ارتباط باشید تا براتون مشکلشو بفهمم و آنبنتون کنم

این نظر توسط milad در تاریخ 1396/11/20 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من یه راه خیلیییییییییی راحت دارم برای زدر اومدن از disconect:are you banned by server فقط لازمه برید تو مسیر
Counter Strike Source v.34\cstrike\cfg
و فایل
config
رو پاک کنید
XD
پاسخ : سلام عزیز اگه مطلب رو بخونید همینم نوشته شده

این نظر توسط cssprogramin در تاریخ 1396/11/06 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم وااااااااااااااای اولین سایتی که کار کرد قربونت بوس بوس ستاره بچینی
پاسخ : ممنونم بیشتر به ما سربزنید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 11844
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 308
  • بازدید امروز : 539
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 4,147
  • بازدید ماه : 19,003
  • بازدید سال : 101,886
  • بازدید کلی : 2,144,114
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon