loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon(اکانت 2) بازدید : 1816 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (6)

دانلود  چیت بسیار خوب holzed همراه با SpeedHack

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کیر در تاریخ 1396/01/02 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

پسورداشتباه
پاسخ : پسورد اشتباه نیست آنتی ویروستون اجازه اکسترکت نمیده آنتی ویروس رو غیر فعال کنید و بعد از اکسترکت پوشه چیت رو اعتماد سازی کنید با آنتی ویروس

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/04/17 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

داداش یه همچین چیزی تو گزینه ها نیست
پاسخ : ابتدا باید فایل توسط برنامه winrar اکسترکت بشه

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/04/17 و 3:03 دقیقه ارسال شده است

داداش سلام حق با تو هس پسورد مشکلی نداره ولی وقتی من باز کردم فایلو کدومو باید بزنم که شروع بشه بعد برم تو کانتر تا حال کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : فایل اجرایی با پسوند .exe

این نظر توسط در تاریخ 1395/02/03 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

با تروجان ویروس میسازین وارد سیستم مردم می کنین ک چی بشه؟؟
این کارتون رو به پلیس فتا گزارش دادم..
سوء استفاده در چه حد؟؟؟
پاسخ : هه...عزیز من من نه سازنده چیتیم نه با کسی مشکل دارم نه چیز دیگه ای
بیشتر چیت ها توسط آنتی ویروس به عنوان یک ویروس شناسایی میشه . .
ولی خیالتون راحت باشه من اینو خیلی وخته رو pc من هست و مشکلیم پیش نیومده
بعدشم مارو از این چیزا نترسون . . من اگه میخواستم همچین کاری کنم روشای خیلی بهتری سراغ داشتم که شناساییم نشه
به هر جهت من ویروسی نمیذارم
موفق باشی

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/02/01 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

پسورت اشتباهه
پاسخ : پسورد تست شد و هیچ مشکلی نداره
احتمالا شما HM رو با حروف کوچیک میزنید..
این دو حرف رو با حروف درشت بزنید تا اکسترکت بشه

این نظر توسط MMM در تاریخ 1395/02/01 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

بابا دانلود کردیم رمزش HM نیست هجممون هم رفت
پاسخ : فایل چک شد و پسورد هیچ مشکلی نداره
حجم فایل 215 kb بیشتر نیست
لطفا ایراد الکی نگیرید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 11847
  • آی پی امروز : 702
  • آی پی دیروز : 370
  • بازدید امروز : 2,366
  • باردید دیروز : 574
  • گوگل امروز : 37
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,940
  • بازدید ماه : 2,940
  • بازدید سال : 104,877
  • بازدید کلی : 2,147,105
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon