loading...
°l||l°Destroyer Team°l||l°
HM Demon بازدید : 3443 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (12)

رنک شخصی چیست؟

اگر شما ادمین باشید با دادن رنک شخصی میتوانید کاری بکنید که بتونید اسم سرور و جزئیات آن را عوض کنید

و یا کاری انجام دهید که بدون ادمینی قادر به دادن poke و یا گرفتن ادمینی دیگران و دادن ادمینی به خود باشید

میتونید کاری کنید که توصت ادمین اصلی و یا کس دیگه بن نشید

و بسیاری از امکانات دیگر  .   .

برای آموزش به ادامه بروید

با عضویت در این سایت از بهترین ها لذت ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1398/08/21 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
من میخوام کاری کنم که بتونم خودم بدون رنک ادمین رنک ادمین به خودم بده
الان هم رنک ادمین دارم

این نظر توسط amir در تاریخ 1397/07/13 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام برای مثال من ی رنکی میخام بسازم ک بتونه کیک کنه یا موو بده باید چ کار کنم ؟
پاسخ : سلام کافیه دنباله همین اسم بگردید و تغییرش بدید

این نظر توسط amirhossine در تاریخ 1397/05/09 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

salam man hame inkararo krdm qblna ro tsaye qbli kr mikrd ama alan nmishe hame kararo krdm chra prem makhfi ndrm alan ye helpi bdid mr ah XD
پاسخ : سلام عزیز شما در صورتی به رنکه شخصی دسترسی دارید که یا سرور باز گذاشته باشه یا اینکه ادمین باشید

این نظر توسط wolfspook در تاریخ 1397/04/27 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام می خوام یه کاری کنم که هر کی یه رنک خواست که من ساختم به خودش بده کیک بشه و رنکم ازش گرفته بشه مگر این که خودم بدم اگر میشه به من کمک کنید
پاسخ : permession مربوط به قدرت هارو فقط روی رنک های ادمینی تنظیم کنید تا بقیه نتونن

این نظر توسط amir در تاریخ 1397/04/19 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا برای من اون قسمت فعال نیست همونجایی ک میخاهیم وارد بشیم و فیلتر کنیم اون فعال نیست چیکار کنم؟
پاسخ : این قسمت برای شما نیست چون شما رنک یا ادمینی داخل سرور ندارید

این نظر توسط alireza در تاریخ 1397/01/13 و 5:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من نمیتونم از client Permissions استفاده کنم چرا برای من خاموشه
پاسخ : این قابلیت برای ادمین سرور هستش نه ممبر ها

این نظر توسط reza در تاریخ 1397/01/12 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه اموزش ساختن رنک رو بزارید ؟
پاسخ : سلام اون هم به همین شکله فقط بعد از این که یه رنک ساختین و اسمش رو مسخص کردید میتونید مشخص کنید چه قابلیتایی به کاربر بده

این نظر توسط alireza در تاریخ 1396/12/14 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

باس لام یه سئال داشتم چجورنکارو جابه جامنم/
پاسخ : سلام عزیز رنک که جابجا شدن نداره اگه منظورتتون چنله که با کلیک چپ اونو بردارید و جایی که میخواید ولش کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1396/06/26 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

من کار اول رو انجام میدم ولی تو پرمیشن ها پرمیشن کلاینت برام نمیاد
پاسخ : حتما اشتباه انجام میدید یا ادمین نیستید

این نظر توسط aaa در تاریخ 1396/01/27 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

بعد ادمین میفهمه یا نه میشه کاری کرد ادمین اصلی نتونه تشخیص بده ؟
پاسخ : رنک شخصی رو نمیشه فهمید مگر اینکه قسمت Permission شمارو باز کنه که بفهمه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
تمامیه فایل های موجود در سایت تست شده و 100% پشتیبانی شده میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما کاربران نصبت به سایت ما
    انجمن سایت راه اندازی شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 604
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 11847
  • آی پی امروز : 642
  • آی پی دیروز : 370
  • بازدید امروز : 2,258
  • باردید دیروز : 574
  • گوگل امروز : 37
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,832
  • بازدید ماه : 2,832
  • بازدید سال : 104,769
  • بازدید کلی : 2,146,997
  • کدهای اختصاصی

    WEB : Destroyer.rzb.ir

    By HM Demon